Frequently Asked Question

Poczta: Tworzenie archiwum lokalnego
Last Updated 23 days ago

UWAGA! W pierwszej kolejności należy utworzyć na dysku D nowy folder (np. Backup poczty).

Utworzony według poniższej metody plik jest plikiem lokalnym. Jego przypadkowe usunięcie lub awaria dysku twardego może skutkować trwałą utratą maili i załączników! Zalecamy regularne wykonywanie backupów pliku na inny nośnik (dysk sieciowy, dysk zewnętrzny itp.)

1. Proszę kliknąć „Plik"

image


2. Proszę wybrać „Ustawienia konta”, a następnie „Ustawienia kont”

image

3. Proszę wybrać zakładkę „Pliki danych” i kliknąć „Dodaj”

image

4. Proszę wybrać utworzony wcześniej na dysku D folder (Backup poczty) oraz nadać nową nazwę pliku archiwum (np. nowy_backup.pst), zatwierdzić "OK", a następnie kliknąć "Zamknij"

image

5. Poniżej skrzynki głównej pojawi się skrzynka archiwum (nowy_backup)

image

6. W archiwum można utworzyć te same foldery, które znajdują się w skrzynce głównej (Skrzynka odbiorcza, Elementy wysłane, Wersje robocze itd.). Można również tworzyć własne foldery.

Aby utworzyć nowy folder należy kliknąć prawym klawiszem myszy na nazwie archiwum (nowy_backup), wybrać "Nowy folder", wpisać nazwę i zatwierdzić klawiszem Enter.

image


Wiadomości ze skrzynki głównej można przenosić do każdego wybranego folderu archiwum.

Please Wait!

Please wait... it will take a second!