Frequently Asked Question
UWAGA! W pierwszej kolejności należy utworzyć na dysku D nowy folder (np. Backup poczty).
Utworzony według poniższej metody plik jest plikiem lokalnym. Jego przypadkowe usunięcie lub awaria dysku twardego może skutkować trwałą utratą maili i załączników! Zalecamy regularne wykonywanie backupów pliku na inny nośnik (dysk sieciowy, dysk zewnętrzny itp.)
1. Proszę kliknąć „Plik"
2. Proszę wybrać „Ustawienia konta”, a następnie „Ustawienia kont”
3. Proszę wybrać zakładkę „Pliki danych” i kliknąć „Dodaj”
4. Proszę wybrać utworzony wcześniej na dysku D folder (Backup poczty) oraz nadać nową nazwę pliku archiwum (np. nowy_backup.pst), zatwierdzić "OK", a następnie kliknąć "Zamknij"
5. Poniżej skrzynki głównej pojawi się skrzynka archiwum (nowy_backup)
6. W archiwum można utworzyć te same foldery, które znajdują się w skrzynce głównej (Skrzynka odbiorcza, Elementy wysłane, Wersje robocze itd.). Można również tworzyć własne foldery.
Aby utworzyć nowy folder należy kliknąć prawym klawiszem myszy na nazwie archiwum (nowy_backup), wybrać "Nowy folder", wpisać nazwę i zatwierdzić klawiszem Enter.
Wiadomości ze skrzynki głównej można przenosić do każdego wybranego folderu archiwum.