Frequently Asked Question

Rejestracja nowych urządzeń mobilnych działających na systemie Android do systemu MDM
Ostatnio odświeżony rok temu

Jeśli jesteś użytkownikiem telefonu służbowego należącego do WAT, który nie został zarejestrowany przed przekazaniem, wykonaj następujące kroki:

1) Po wyjęciu urządzenia z pudełka wybierz język oraz kliknij strzałkę w prawo.
2) Połącz się z dostępną siecią Wi-Fi. Sieć wybierz z listy, która Ci się wyświetli.
3) Wpisz hasło do wybranej sieci Wi-Fi i potwierdź ustawienie przyciskiem Połącz.
4) Na ekranie pojawi się informacja o połączeniu z siecią Wi-Fi. Wybór potwierdź przyciskiem Dalej.
5) Zaznacz pole wyboru przy pozycji Umowa licencyjna użytkownika końcowego i potwierdź ustawienie przyciskiem Akceptuj.
6) Urządzenie sprawdzi poprawność ustawień. Zaczekaj na zakończenie tej operacji.
7) Po weryfikacji aktualizacji na urządzeniu pojawi się okno logowania do konta Google – nie loguj się prywatnym kontem Google.
8) W oknie logowania konta Google wpisz ciąg znaków afw#hub oznaczający tryb konfiguracji systemu Android.
9) System Android rozpocznie konfigurację trybu Android Enterprise i poprosi o instalację agenta zarządzającego. Instalację potwierdź przyciskiem Zainstaluj.
10) Po pobraniu pliku aplikacji HUB na urządzeniu wyświetli się okienko z pytaniem, czy zainstalować pobraną aplikację. Potwierdź przyciskiem Instaluj.
11) Na ekranie pojawi się informacja dotycząca zarządzania urządzeniem przez administratora. Przesuń palcem w dół ekranu, zaznacz pole wyboru przy akceptacji warunków użytkowania oraz potwierdź przyciskiem Dalej.
12) Urządzenie rozpocznie proces konfiguracji.
13) Po zakończeniu etapu automatycznej konfiguracji na ekranie pojawi się okno rejestracji w aplikacji HUB. Rozpocznij proces rejestracji, wybierając przycisk KOD QR.
14) Aplikacja HUB poprosi o uprawnienia do aparatu, żeby móc zeskanować kod QR.Potwierdź przyciskiem Zezwól.
15) Odszukaj wiadomość z kodem QR w skrzynce pocztowej. Następnie zeskanuj kod z wiadomości urządzeniem mobilnym, które ma być dodane.
16) Po zeskanowaniu kodu na ekranie telefonu pojawią się warunki użytkowania urządzeń mobilnych. Zapoznaj się z ich zapisami i potwierdź przyciskiem Akceptuj.
17) Na ekranie pojawi się informacja o polityce prywatności. Zapoznaj się z jej zapisami, a następnie potwierdź przyciskiem Rozumiem.
18) Na ekranie pojawi się im monit o gromadzeniu informacji z wykorzystania aplikacji HUB na urządzeniu. Zapoznaj się z jego zapisami i potwierdź przyciskiem Zgadzam się lub odmów przyciskiem Nie zgadzam się.
19) Na ekranie pojawi się informacja o rejestracji urządzenia. Etap ten może potrwać kilka minut. Zaczekaj na jego zakończenie.
20) Po zakończeniu rejestracji na ekranie pojawi się komunikat o modyfikacji ekranu startowego urządzenia.Potwierdź przyciskiem Dodaj.
21) Potwierdzeniem prawidłowej rejestracji urządzenia jest informacja w aplikacji HUB zgodna z poniższym zrzutem ekranu:

image

Proszę czekać!

Proszę czekać... to zajmie tylko sekundę!