Frequently Asked Question
Zmiana hasła do konta służbowego WAT
Ostatnio odświeżony 3 lata temu
- Komputer w domenie WAT
Jeśli używasz komputera w domenie i jesteś w sieci WAT lub jesteś podłączony za pomocą VPN, wciśnij Ctrl + Alt + Del i wybierz opcję zmiany hasła. - Komputer poza domeną WAT
Jeśli nie posiadasz komputera w domenie, zaloguj się do poczty poprzez https://mail.wat.edu.pl i zmień hasło poprzez Opcje -> Ogólne -> Moje konto -> Zmień hasło. - Zmiana hasła konta studenckiego/kursanta
Aby zmienić hasło wejdź na stronę https://haslo.wat.edu.pl i zmień hasło poprzez opcję Zmień hasło. W przypadku gdy hasło wygasło (liczba dni równa 0) należy użyć opcji resetu hasła.
Uwaga: Możliwość zalogowania się do poczty Office 365 może być myląca. Ze względu na synchronizację domen istnieje możliwość logowania się do poczty Office 365 dla konta, któremu hasło w domenie WAT wygasło.
Aby móc zalogować się do systemu USOS, konto musi być aktywne w systemie WAT (a nie Office 365).