Frequently Asked Question

Zmiana hasła do konta służbowego WAT
Ostatnio odświeżony 3 lata temu

  1. Komputer w domenie WAT
    Jeśli używasz komputera w domenie i jesteś w sieci WAT lub jesteś podłączony za pomocą VPN, wciśnij Ctrl + Alt + Del i wybierz opcję zmiany hasła.
    image
    image


  2. Komputer poza domeną WAT
    Jeśli nie posiadasz komputera w domenie, zaloguj się do poczty poprzez https://mail.wat.edu.pl i zmień hasło poprzez Opcje -> Ogólne -> Moje konto -> Zmień hasło.
    image
    image
    image

  3. Zmiana hasła konta studenckiego/kursanta
    Aby zmienić hasło wejdź na stronę https://haslo.wat.edu.pl i zmień hasło poprzez opcję Zmień hasło. W przypadku gdy hasło wygasło (liczba dni równa 0) należy użyć opcji resetu hasła.
    Uwaga:
    Możliwość zalogowania się do poczty Office 365 może być myląca. Ze względu na synchronizację domen istnieje możliwość logowania się do poczty Office 365 dla konta, któremu hasło w domenie WAT wygasło.
    Aby móc zalogować się do systemu USOS, konto musi być aktywne w systemie WAT (a nie Office 365).
    image

Proszę czekać!

Proszę czekać... to zajmie tylko sekundę!