Frequently Asked Question
Instrukcja podpisywania elektronicznej listy obecności
Ostatnio odświeżony rok temu
Uwaga! Dotyczy wyłącznie osób pracujących w trybie hybrydowym
- Upewnij się, że Twój komputer jest podłączony do sieci WAT (VPN).
- Wejdź na stronęhttps://panel.wat.edu.pl
- Wpisz swoje dane logowania (te same, których używasz do poczty i innych usług WAT) i kliknij „Dalej”.
- Pojawi się ekran systemu obsługi listy obecności:
- Wybierz „Kadry i płace” i „Przejdź do katalogu”.
- Wybierz „Lista obecności – pracownik”:
- Podpisz listę obecności zgodnie ze stanem faktycznym. Wybierz jedną z dostępnych opcji:
- Możesz podpisać listę tylko na bieżący dzień. Nie ma możliwości podpisania/skorygowania listy wstecz. Wszelkich późniejszych zmian może dokonać wyłącznie Twój kierownik lub osoba upoważniona.