Frequently Asked Question
Instrukcja podpisywania elektronicznej listy obecności
Last Updated 2 years ago
Uwaga! Dotyczy wyłącznie osób pracujących w trybie hybrydowym
- Upewnij się, że Twój komputer jest podłączony do sieci WAT (VPN).
 - Wejdź na stronęhttps://panel.wat.edu.pl
 - Wpisz swoje dane logowania (te same, których używasz do poczty i innych usług WAT) i kliknij „Dalej”.
 - Pojawi się ekran systemu obsługi listy obecności:
 - Wybierz „Kadry i płace” i „Przejdź do katalogu”.
 - Wybierz „Lista obecności – pracownik”:
 - Podpisz listę obecności zgodnie ze stanem faktycznym. Wybierz jedną z dostępnych opcji:
 - Możesz podpisać listę tylko na bieżący dzień. Nie ma możliwości podpisania/skorygowania listy wstecz. Wszelkich późniejszych zmian może dokonać wyłącznie Twój kierownik lub osoba upoważniona.