Frequently Asked Question
Poczta: Zmiana hasła do konta służbowego (poczty) - pracownicy i doktoranci
Ostatnio odświeżony 3 lata temu
UWAGA 1: Reset hasła (ustawienie nowego, gdy nie znamy starego) wymaga kontaktu z pomocą techniczną Działu Informatyki
UWAGA 2: Dane konta migrowane są do usługi Office365 co 30 minut, możliwość zalogowania się do tych usług z nowym hasłem możliwa będzie po wspomnianej najbliższej migracji.
Zmiana hasła przez przeglądarkę
- Należy zalogować się na stronie https://mail.wat.edu.pl
- Klikamy na trybik w prawym górnym rogu ekranu i wybieramy opcję Opcje
- Z menu bocznego z grupy Ogólne wybieramy opcję Moje konto
- Klikamy na link Zmień hasło
- Uzupełniamy pola Bieżące hasło, Nowe hasło, Potwierdź nowe hasło i klikamy na przycisk Zapisz
Zmiana hasła na komputerze podłączonym do domeny
- po zalogowaniu się do systemu Windows naciskamy na klawiaturze kombinację klawiszy Ctrl+Alt+Del i klikamy Zmień hasło
- Uzupełniamy pola Bieżące hasło, Nowe hasło, Potwierdź nowe hasło i klikamy na przycisk OK